Träna med en app online

Idag tog jag fram måttbandet och mätte hela min kropp på som ställen som Private Training Online. ville att man skulle fylla i innan man skriver in sig för ett upplägg med privat träning online. Måtten var bland annat axelmått, bystmått, armarna, tjockaste stället på låret, vader, midja och så mätte jag utöver det på dom ställen som jag anser är mer fluffiga som: Mage, höst upp på låret där det är tjockast, love handels för det är där jag vet fettet kommer ryka då det inte är vidare mycket på dom mätpunkterna som skulle anges och kroppen tar ju av reserverna när det inte får överflöd av mat och mycket träning.

Jag skrev in  i privatetrainingonline.se  att jag brukar träna 1 gång i veckan på gym  (men när någon frågar säger jag 1-3 gr, det är ganska så varierat antal ) och att jag utövar väldigt mycket vardagsmotion då jag går dit jag ska här på Östermalm och det blir en hel del att gå kan jag lova er, plus att jag får ofta runt Djurgården när vädret tillåter. Att gå Pw:s det är verkligen min grej 🙂

Jag skrev in i min anmälan att jag vill träna 4 gånger i veckan, ha goda råd om kost, hemmaträning, gym och kondition. Att träna ute det tog jag bort nu när det är så kallt. 4 gånger kommer verkligen bli betydligt mycket mer men då tänkte jag att det kan vara hemmaträning 2 gånger i veckan.  Idag ska jag faktiskt gå och träna och då blir det 2:a gången denna vecka faktiskt.

Jag hade mina gamla mått från när jag vägde lite mindre och det är väldigt intressant att veta att trots att jag lagt på mig några kilo så tror jag att det rör sig om en hel del muskler för måtten hade inte gått upp så mycket. Armarna hade tex gått upp 0,5 cm och midja inte heller så mycket. Så det rör sig nu om att “tona kroppen” få bort dom större depåerna och bli mer slank!  Det borde inte vara några problem faktiskt.

Kommentera