Karriär

Strukturera många olika arbetsuppgifter

Är det något jag tycker är svårt är det att strukturera upp olika arbetsuppgifter och hela min dag. För när jag ska göra vissa arbetsuppgifter så är det admin-jobbet som alltid halkar efter. Men faktum är att jag nyligen såg jag på ett klipp på Youtube att man kan använda sig av en 25 minuters klocka och som sedan ger 5 minuters paus innan man kan börja arbeta igen. https://pomofocus.io/co och faktiskt har jag testat det och det var bra. Det är i linje hur jag vill bli, få mer gjort på mindre tid och fördela tiden rätt så att jag inte fastnar på en uppgift för länge och inte hinner lägga lika mycket tid på alla sidor. Egentligen skulle jag behöva en administratör men det är för tillfället för svårt finna en bra sådan. Men jag kommer börja arbeta mer på engelska och då verkar det betydligt lättare att hitta sådan arbetskraft, sådan är nämligen så dyr i Sverige och ofta bristfällig.

Jag börjat känna att det måste hända något nytt här för att jag ska få mer motivation och att jag börjar gå ifrån det jag gör till satsa mer på nya projekt och ge mig ut på någon resa. Det är som om jag ser livet med andra ögon ljust nu!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.