Italiensk mat runt hörnet
Nyligen så gick jag och en vän förbi en restaurang Karlaplan och sade båda att hit borde vi gå och bara någon dag senare var vi där och åt efter att vi varit duktiga och målat om hemma hos mig. Kort därpå var vi där för dagens lunch med.
Nedan åt vi kalvpasta som var riktigt god och jag rekommenderar att ta gröna kryddan jag glömt namnet på nu på sidan av, men du ser på bilden.


